Sondag

Darcy jobbar pa en resutrang sa vi akte dit och at ;)
Resan har vart bra anda tills igar.
Antingen blev jag matforgiftad eller sa tal jag inte all fet mat!
For inatt spenderades mesta av tiden hulkande over toan! USCH!
Det ar det varsta jag vet nar jag ar utomlands att fa nan form av kraksjuka, eller forgiftning.
Da vill man bara aka hem och ligga hemma i sangen, och en mamma som kommer med mat och the.
Menmen man vaxer lite for varje jobig grej man tar sig igeno sjalv!
FOrra aret jag var har tog jag det mycket lugnare med maten, bad de kop hem grovt brod ( som knappt finns)
och tankte mycket mer pa vad jag at. For det ar en san sjukt enorm skillnad pa maten har jamfort med sverige!
Jag far ng forsoka ata battre, men det ar svart for det finns knappt nan bra mat alls! VI ater ute hela tiden och da blir det latt ganska fet mat. Det ar typ ingen i USA som lagar mat hemma haha
FOrutom grillning pa sommaren eller Egg och Bacon till frukost!
Yeye jag hoppas att jag fick ut allt min kropp inte ville ha i natt, och slipper spy mer!
Idag blir det nog att ta det ganska lugnt for kanner mig helt slut efter natten!
Pussilisnutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0