Snart!

SNART SNART SNART, en vecka, sju dagar, 168 timmar KVAR tills jag åker!
YAAAAAAAAAAAAY! Can't wait!
Dags att börja förbereda för resan, resfebern börjar komma och jag är mer taggad än någonsin!
Äntligen ska jag och Emilie återförenas!! :D Och fira våran första jul ihop! yaay :)
Kommer bli såå kul kommer fira svenska julen hos hennes svenska mamma och fira amerikas jul (25 december) hos emilies pappa och med vänner! :D Kommerbli bästa julen nånsin!
Ska små starta med lite släktfirande redan nu på söndag också :) Släkten ska vinka av mig så satt säga ;)
Ska bli så skönt med lov!
UNDERBART!

                               <3
                                +


                          =
                      TRUE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0