Lördag

Johanna heeela dagen, tyvärr. haha nej då ;)
Vi tog os en liten tur till Gbg!
Vilket  var kul och jobbigt, för det var sååå mycket folk.
Idolerna från idol var där^^ SÅ vi kollade lite.
Dock när vi står och kolar där, så ser jag i ögonvrån att en "blatte" gubber ursäka utrycket men ah iaf.
Står och kollar på mig, men jag ignorerar och bara kollar rakt fram.
Det är mycket folk där som trängde sig och så, men helt plötsligt känner jag att någon tar mig på rumpan!
Jag bara: Johanna nån GRABA mitt ASS! jag tänkte först att det kasnke var hon som skoja fast dte var dte inte.
Och när jag tittar till höger så var den där gubben borta, jag änkte hm konstigt.
Sedan en stund senare känner jag bara någon snabbt trycka sig mot min bakdel, haha
Jag känner alltså nåns hela paket mot min rumpa, jag bara WTF och vänder mig, så ser jag den där gubben skynda sig där ifårn och försvann bland folkmängden!
Fyfan vad arg jag blev!! Jag var alldeles för seg i reaktionen för att fatta vad som hännde, ville fan smälla till han rejält. men hann inte. USCH vad äckligt säger jag bara, gubbäckel.
yeye sånt osm händer men hatar att jag inte hann smälla till han, aggroproblem.se
En feeet pungspark skulle han ha!!!!
Sedan shoppade vi vidare, och sedan åkte vi hem till christopher och kolla film.

Jag köpte den rosett brochen ;)

jag o johanna^^  hon ska alltid va så himla snygg!

Där är mitt skal! Juicy;) love it! ska dock leta efter ett lite mer bling bling i usa :)

haha sen när vi skulle hem!
Så var dte någon himla "hari krischna" (STAVNING!?) kille på stationen.
SOm satt och plinga med två ljusstakar typ! Sjuukt störande ljud. SÅ jag och johnna gick fram haha
Johanna började snacka med han men så pratade han engelska så jag tog över lite^^
SÅ snacka han om att han var glad o blablabla
och jag bara: Jag har verkligen ont i huvudet kan du sluta!?
haha. Det kan låta bitchigt. Jag vet men seriöst sitta där och vänta på buss och höra det där jobbiga
plingandet funkar bara inte! Så tillslut drog han hahaha
Lustig dag vekligen!
Pussilisnutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0