haha!

Jag har tydligen blivit väldigt brun de sista!
Eller så kanske dte är så att jag inte orkat vara brun ett tag och nu när jag ät det igen reagerar alla!
Jag ar iaf fått frågan om jag tar barbie sprutan flera gånger.
NEJ det gör jag inte :) Jag är fruktansvärt sprut rädd OCh jag litar int ehelt på att det är ofarligt! :) så nu vet ni!
Brun utan sol är det som gäller för mig! har tippsat om dne innan för en en gång visar den bara hur bra den är! love it!
Idag var det skolan som vanligt. hade dock en håltimma på 2 och en halv timma! INTE kul!
Men sånt är livet;)
sedan stallet: haha jag och johanna kunde inte okuser idag, så ridningen gick skit för båda haha SEn tappa johanna sin häst så den sprang iväg! Så jag fick rida efter och johanna springa haha!
Sedan när vi fått tag på hästen (Misty) så kom en DUm timmerbil och skulle stå där i typ en halv timma! SÅ vi fick snällt stå och vänta på en dum timmerbil! Så var Katrina mindre glad! SÅ ja nu är man hemma klockan nio på kvällen och har två prov att plugga på!
Grattis till mig! yaaay


Brun utan sol ftw!
Bevis material råkade faila på handen! Är ljusare där. ta man spruta är man brunare på handen en andra kroppsdelar ofta, vad jag hört iaf!

Nytt armband btw :)
Rakade även Prinsesso idag! Ocg gud vilken skillnad på färgen! SHit! ahah känns som en annan häst^^
Hann dock itne raka klart så får göra dte en annan dag. Emelie hjälpte mig! Hjärta till henne.


Kommentarer
Postat av: mathilda

ååh vad söt du är! hihi härlig fäg hästen fick! Kram

2010-12-07 @ 18:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0