Godmorgon

Har ar klockan 11.26 och det ar bara jag som ar vaken haha
OCH Mr. Bair som gjorde Bacon and Egss till mig till frukost! muums
Gud jag kanner verkligen att det bli hard bantning och traning sa fort jag kommer hem, om jag overhuvud taget ska kunna ga till stranden utan helteks overal nasta ar.
Kanns redan som jag gatt upp i vikt haha, matvanor kan vara:
Frukost: Taco Bell (snabbmat tacos som jag hatar att vi inte har i sverige!) , eller bacon o egg, och annat nyttigt haha. Eller so igar sa at vi inget fore klckan tre pa dagen, saa bra! NOT.
Lunch: ngt eller nan snabbmat, sock Aldrig Macdonalds .
Middag: Kan vara lite halft nyttigt med Chipotke ( VIlket jag ocksa hatar att vi inte har) Man kan ha olika typ som ris, kott/ Kyckling..  och sedan gronsaker, ost och creme freshe. Lite som tacos eller sallad.
Det ar det nyttigaste! Annars blir det vafflor med gradde sirap och sant.
Igar till kvallsbat: Chips doppat i creme freshe ost och lite kottfars!
For att sumera: MATEN HAR AR FETT! De vet inte vad protein och vitamin ar. Grovt brod t.ex. finns knappt.
Men men ar man har i tre veckor kasnke man inte hinner bli HEELT ft, hoppas jag haha.
Nog om det, men tankte bara sa alla vet det ar inte bara i filmer eller pa program pa tv som de praar om att USA ar feta och ater daligt. FOR det ar verkligen sa hahaha
Det anda som ar bra med det ar att nar man sjalv ar har kanner man sig smal hihi men sedan nar man kommer tillbaka till Sverige upptacker man verkligheten.
Planer for idag ar inte helt bestamt, shopping tror jag star pa schemat!
Igar blev dte kul med lite mys/fest.
Nej nu ska jag nog ga och vecka de andra tjejerna som ligger o sussar.
Pussilisnutt
Yuuummiiiiieee

Kommentarer
Postat av: emilie from usaaa (: heeeeeey

oh okay, delete my comment hahahahahahh wtf

2010-12-20 @ 19:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0