Åååh -.-


Bus är kul ;)


Haha fyfan ibland blir jag bara för trött på allt. Det sim-kortet som jag väntar på har legat hemma i över en vecka utan att jag vetat det haha så har haft det hela tiden!
Så nu har jag iaf satt in det!
Och funkar mobil fan?
NEJ för telenor måste aktivera det, så ringer jag dit
Ja dte kan ta 10 min sen funkar den, okej säger jag tack hej då.
Hopp över en halvtimme senare! Funkar den?
NEJ ahah så nu har jag två mobiler som itne funkar! Toppen!
YEYE funkar den inte inom 5 min ringer jag telenor o skäller lite på dom haha
Idag var det skola sen kom mattias och hämta mig och så åkte i till stallet och klappa häst. sedan hem och såg film :)
kul.
Här är jag idag^^



Rosa är gott! OCH ja jag är fet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0